02.05.2009

Gjenbruk igjen

Som de ser, er det pute eg har prøvd meg på denne gongen. Har pynta den med blonde i kvart hjørne, og på mitten er ein liten firkant med hardangersaum. Den har eg teke frå eit mellomverk i eit gamalt putetrekk som var utslite. Så har eg sydd på ein liten blonde rundt.


Her er bakstykke på puten. Det har eg sydd av ei gammal dongeriskjorte, og brukt åpninga i skjorta som åpning på bakstykke. Veldig enkelt å sy det på.


Og her er eit par gryteklutar med gjenbruk dongeri.

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Så mye flott og nyttig! Jeg suger til meg ideene dine for de er flotte! Hvem har ikke ei gammel dogeribukse liggende? Ha en kjempefin lørdag!

Sidselsidserk sa...

Så smart!Synes gryteklutene var lekre. Ha en forsatt finfin lørdag

Elin Osa Søreng sa...

Virkelig smart! Og fint blei det jo også!! Likte godt de spisebrikken under her òg! Kreativt! Ha en fin maihelg, hilsen Elin

Stubbetufsa sa...

Du er flink med dongeri! Puta ble fin! God helg!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Det er inspirerende og følge dine innlegg om gjenbruk.
Dette liker jeg.
Ha ei fortsatt god helg!!

Dorthe sa...

Kjempefin måte å få brukt soffrester:) Du er virkelig flink til å sy. Bedre å bruke det man har når man har muligheten til det:) Ha en riktig fin søndag:)

marianne sa...

Så fine ting! Og så flott måte å bruke ting på:)Ha en fin søndag:)

Jorun sa...

Den puta ble skikkelig lekker!
Fine grytekluter også.

Marit sa...

Så flott pute, og gryteklutene var lekre.

Muffin sa...

Nyttige og fine ting alt sammen! Du er veldig kreativ!

Jannickes Hjemmekos sa...

Takk for hilsen i bloggen min, det var koselig. Ser du også er glad i gjenbruk. Jeg har sagt det før; det som er skrot/søppel i enkelte sammenhenger, kan bli flotte skatter i andre sammenhenger. Mye fint her inne. Ha en god kveld.

Timotei sa...

Så mye fint du lager! Gjenbruk er topp. Jeg tar også vare på gamle plagg, spretter ut knapper og glidelås. Alt kan komme til nytte!Kjempelurt med skjorte til baksiden av puta. Det har jeg også brukt på noen puter.

Jannickes Hjemmekos sa...

Følger deg, jeg...

malla-b sa...

Så flink du er til gjenbruk. Kjempe flott!