03.11.2012

Nytt antrekk til jul

Nei, det er nok ikkje eg som har fått meg nytt antrekk til jul.

Denne gongen var det zaloflaska som gjerne ville ha seg eit juleantrekk. Resultatet vart tre trekk med ulik pynt. På den første har eg pynta med eit tovahjerte som eg har klipt ut av eit mislukka toveprosjekt.

Denne fekk ein heklablomst til pynt.

Og her hekla eg ei rad med lm som eg forma til eit hjarte og sydde på.

Dei blir å finna her etter kvart.

Eg likar godt at snøen er i ferd med å forsvinna, og det er sol og ganske mildt i dag.

Takk for at du stakk innom bloggen min, og god helg til deg  :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den var artig:-)

Tovepia sa...

Lenge siden jeg har heklet trekk til denne, og dine var flotte!
Ha en fin søndag videre, klem fra mæ;)

Mia sa...

Det ser jo unekelig litt stilig ut da men heklet juletrekk til Zaloflasken. Hvilken fantasi :)

hobbyvenn sa...

Så morsomme trekk til Zaloflaskene.