10.11.2012

Gensar frå 1990, og isskrapevottar

Då Skappelgensaren begynnte å florera på bloggane, kom eg på at eg hadde ein gensar som kunne minna litt om den.

Eg strikka den i 1990, og brukte den ein del med det same. Så forsvann den inn i skapet.

Veit ikkje kva garn eg har brukt, men det er litt tynt, og den er strikka utan oppskrift.

Den er passeleg vid, og veldig behageleg å gå med.

Så no er den i bruk igjen.

Så måtte det litt påfyll til med isskrapevottar. Dei er populære no før jul.

God helg, og takk for besøket :)

10 kommentarer:

Mia sa...

Den tröjan ser ju verkligen skön ut. En del av de äldre har man liksom aldrig slutat använda, det är bevis för hur fina dom är. Att skappel skulle ha enerätt på den tröjan kan hon bara glömma :)

malla-b sa...

Ja eg trur også eg har eit par gensarar som liknar. Det er nesten som ein runddans ting kjem att, Flotte isskraper

reSIRIkulert sa...

Eg tykkjer no at denne gensaren er finare enn 'skappelen' ;) Og den ser kjempegod ut.
Isskrapevott er noko eg må ordna meg også, det kjente eg her ein tidleg morgon..
Siri

Bente Simone sa...

Å fin den er. Liker godt ribben på skuldrene.. Og må si meg enig med reSIRIkulert, finere enn Skappelen. Glattstrikk ruver mindre.

Bente

Bundingen sa...

Gjenbruk er omtanke het det før i tida. Det hender klærne våre blir moderne igjen etter et opphold i skapet noen år.

Ønsker deg ei ny fin uke!

Klem fra Ingunn

MarJE sa...

Hei,
Så supert å finne fram ein slik fin gensar frå skapet.
Det var jammen bra du har tatt vare på den..god som ny :)
God ny veke til deg.

Tonemor sa...

Herlige isskrape votter og nydelig genser. Kjekt å finne slikt i skapet.
Kelm Tone

Sonja sa...

Ja, iblandt kan en finne fine ting i skapene sine. Godt at ikke alt blir kastet etterhvert. Den genseren var jo kjempefin. De isskrapene var jo en flott ide til julegave.

Sonja sa...

Fant ingen isskrapevotter til herrer på Epla.Har du, så kjøper jeg gjerne.

Ruths datter sa...

I dag linker jeg endelig til din blogg med det deilige garnet jeg vant hos deg for lenge siden. Det ble en fin Non-stoptrøye av det.
Klem