27.10.2012

Kremmerhus og glasbrikker

Eg tenkte det kunne vera ein ide å sy kremmerhus av voksduk.

Dei kan jo brukast om igjen, og er berre å tørka av, eller vaska når dei blir klissete.


Det kan vera kjekt for både store og små, å ha litt energibitar å kosa seg med innimellom. Desse er utan borrelås, for tanken var å bruka dei inne.

Så sydde eg nokre glasbrikker i same slengen. 

Dei kan brukast på begge sider, og har eit anna motiv på baksida.

Tusen takk for alle kjekke kommentarar som eg får :) Eg set stor pris på dei.

Velkomen og til ny følgar :)

God helg :)

8 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Kjære Bodil, for en glimrende ide, eller rettere sagt to glimrende ideer!
Jeg har jo noe voksduk liggende på vent!
Takk for ideen!
Klem!

Marit sa...

Så smart å lage disse posene.

Ønsker deg en fin helg og takk for besøk i bloggen min.

KariL sa...

Så smart du er. Kreativt.
Jeg holder til i UFO-land for tiden.
Ha en fin søndagskveld!

Lappeline ♥ sa...

Kjempe lur ide........fine
Fin ukestart til deg

Tovepia sa...

Smart og fint!..og snart må de syes til julegodt også;)
Ha ei god og ny uke, klem fra mæ;)

Ruths datter sa...

Så artig dette var da. Smart,rett og slett.
Klem

Berit sa...

Kjempesmart. Ha en fin dag

marianne sa...

Så fint,jammen var det et flott tips!