10.08.2012

Babytepper

Sommarstrikket mitt i år har vore babytepper. Mønsteret er enkelt, slik at det var lett å ta til innimellom. 

Alle er strikka i dobbel perlestrikk, som gjer at dei blir like på begge sider.

Dette er i rosa, lysegult og lime.

Så eit i lyseblått, offwhite og lysegul. 

Til slutt eit einsfarga i offwhite. Alle har fått ein heklekant rundt. Garnet eg har brukt er Trysil babygarn, som er 100% merinoull.

Dei vil etter kvart bli lagt ut for sal.

Takk for at du tittar innom meg, og god helg til deg :)

16 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Herlige babytepper!

Meta sa...

Nydelige tepper! Kommer sikkert til å gå som "hakka møkk".:)

Ha en herlig helg!

Klem Meta

Solveig sa...

Nydelige tepper i ordentlige babyfarger. Greit med enkle strikketøy om sommeren. Har dårlig erfaring med det som krever mye tankearbeid på denne tiden

Fargebarn sa...

Så fine tepper og herlighet så produktiv du er.

Blir sikkert ikke problem å få solgt de.

Ha en fin helg!

Mona sa...

Nydelige farger du har brukt på babyteppene....kjekt med gjenbruk også. flotte poser i det forrige innlegget...

Elins Strikkeri sa...

Så fine og gode tepper du har strikka!!

Unknown sa...

Smukk, smukke tæpper i delige farver.

Rosehagen sa...

Nydelige tepper;)
Det er så utrolig kjekt å ha strikketøy å ty til;)

Har strikket meg gjennom OL finalen i håndball!! Nå må jeg se om jeg har kommet rett ut av det!!

Fortsatt god helg;)

Klem fra Ann-M.

lirosa sa...

Gode deilige fine babytepper.
Flinke gode du.
Ha en flott søndag:-)

Edny sine puslerier sa...

Herlige og delikate tepper! Du har nå jammen strikket mange masker i sommer;)
Trodde e-postadressa lå i profilen min.. Send til ednyreiten@hotmail.com du;)

Svalen sa...

Nydelige tepper i skjønne babyfarger:)

Livet i Nord sa...

Så fine! Her i huset ble det også strikket babyteppe i sommer, det siste av 2 i bølgestrikk. Nå ligger det til tørk og skal snart publiseres og gis bort.

Tonemor sa...

Nydelige baby tepper i flotte farger.
Klem Tone

Gurimalla! sa...

Så nydelige tepper!

Emilie sa...

Takk, for hyggelig kommentar, de babyteppene ble ble utrolig nydelige.

Unknown sa...

Har du en
oppskrift?