15.02.2009

Hekla løpar

Løpar i filetheklig med åttebladroser. Pris 250 kroner.

5 kommentarer:

Sonja sa...

Takk for kommentaren hos meg. Velkommen til Blogglandia. Det var masse fint du har laget. Du har vel tenkt til å selge det siden du har pris på.
Hører i fra meg om ikke lenge.Gleder meg til å se hva du legger inn på bloggen din.

Bodil sa...

Tusen takk for velkomsthelsing. Det var koseleg. Ja,eg sel det som er prisa. Det er opplyst om det i bloggen min, men det er visst forsvunne ned til slutten av bloggen!! Eg har nok ikkje heilt kontroll på alt her enno!!

Magdalena sa...

oi...så flink du er å hekle,- dette er gresk for meg...
klem og takk for hilsen~~~~¨

Solveig sa...

Takk for hilsen på bloggen min! Fin duk! Påfuglskjerfene var også stilige

Elin Osa Søreng, salgsblogg sa...

Så mye fint du lager da! Takk for koselig kommentar på salgsbloggen min! Jeg er å treffe på www.strikke-eos.blogspot.com også, i helt privat regi (null salg, bare kos) Ha en fin dag, og velkommen på besøk på "privat`n" også ;o)