04.01.2019

Bestemorplagg


Det blei ein Harry Potter-gensar til bestemorguten. Den er strikka i superwashgarn på pinnar nr 4. 


Det er mi eiga oppskrift med raglanfelling, og enkel ribbestrikk.


Så blei det eit sett med vottar og hue med Samojedmønster, til ein som er så glad i onkel sin hund. Det er Jorid Linvik sitt design, som du finn her. Dei er strikka i Flora.


Og til dusken hadde eg litt garn som var spunne av ca 50/50%  Samojedull/vanleg ull. Så tova eg dusken litt i tørketrommelen, til den blei litt meir ullete.



Og det blei eit sjølvkomponert sett til bestemorjenta. Det er strikka i Senjagarn.

Takk for at du tek deg tid til å stikka innom. Det blir sett stor pris på. Ynskjer deg eit kreativt og godt nytt år :)

5 kommentarer:

Aud sa...

Tipper det var en som ble glad! Det er jo Griffing sine farger :-)

Bundingen sa...

Alltid kjekt å strikke til barnebarna, og de vokser fort og trenger stadig påfyll i garderoben. Jeg liker veldig godt det samojed-settet!
Godt jobba!

Fortsatt godt nytt år fra Ingunn

Lisbeths Verden sa...

Flott genser og settet du har strikket, godt nyttår, klem fra Beth

Barwitzki sa...

Hei, kjære Bodil, så vakker julegaver du har strikket.
Nydelig Harry-Potter-genser... jeg leser her bøkene med begge barnebarn.
Fortsatt spennende.
Fantastisk er sett med votter og lua. Herlig mønsteret fra Jorid Linvik.
God ide med dusken. Jeg liker.
Deilig, koselig og varm er nydelig sett med bukse og genser for bestemorjenta din. Dette var masse glede :-)))
Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år. Og takk for det gamle. Gleder meg
å lese oft her. Klem fra Viola

Hanne sa...

Så flotte julegaver. Her var det nok mange glade til jul. Veldig flott strikket den lua og vottene som hørte til. Du strikker veldig pent og jevnt. Ønsker deg et godt nytt strikkeår og ser frem til å følge bloggen din i det nye året.