14.12.2018

Luke 14-24


Det nærmar seg jul, og eg har slått saman dei siste lukene.

I dag har eg dette sjalet som berre enkelt kan snurrast rundt halsen, og det passar både til mann og dame. Fint som gåve, eller berre til deg sjølv. Inneheld 70% ull, og 30% nylon. Mål ca 35cm framme, og ca 170cm rundt halsen.

Prisen er 140kr, pluss 48kr i frakt. Førpris er 190kr pluss frakt.

Prisen gjeld kun i dag.

Betaling med vipps/bank.

Og så avsluttar eg med ein liten gje-bort.


Det er dette nålebrevet.


Her er det god plass til dei nålene som trengs, og dei held seg godt på plass.

Legg igjen ein kommentar viss du har lyst å delta. Det blir allerede avgjort i løpet av morgondagen kven som vinn.

Ha ein fin dag :)

2 kommentarer:

Ruths datter sa...

Koselig nålebrev da. Jeg har også prøvd å bestille noe under her.
Klem

Bodil sa...

Hei :) Eg har sendt deg ein mail. Bodil