10.11.2017

Enkelt sjal


Eg har strikka eit enkelt, men godt og varmt sjal i rillestrikk.


Garnet eg har brukt er Eventyr blandingsgarn av 70% ull, og 30% nylon.



Det er strikka på pinnar nr 4, eit nr større enn anbefalt på garnet. Eg brukte 3 nøster, og det blei ca 180 cm breidt, og ca 70 cm langt. Brukar ein tjukkare garn, går det jo endå raskare å strikka. Kanskje eit tips til julegåve.

Slik strikka eg det:

1 omg: legg opp 3 m.

Ta første m laus av på kvar pinne.

2 omg: str r tilbake.

3 omg: str r til du har 1 m igjen på pinnen. Lag eit kast, og str den siste m. Gjenta denne omg til sjalet er så langt som du vil ha det. Fell av.

Vask det, og strekk det i fasong.

God helg, og kos deg med strikkinga :)

4 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig sjal og fargen var et eventyr i seg selv :) Takk for oppskrift!
God strikke helg til deg også.

Bundingen sa...

Sier som Berit over her! Skulle tro at dette var mer enn bare rillestrikk! Lekkert!

God lørdagskveld fra Ingunn

Barwitzki sa...

Deilig... jeg liker. Herlig fargen. Blå er fin.
Takk for oppskrift. Fantastisk enkel.
Jeg har i gang genser... julegave... ikke foråde :-))
God helg. Hilsen fra Viola

Sidselsidserk sa...

Det ble et flott sjal og heldig den som får dette i julegave. Takk for oppskrift.