09.12.2012

Kragar til små prinsesser og gevinst

Små prinsesser er og fine med heklakragar. 

Så desse er litt mindre i omkrets.
Dei er hekla i ulike typar bomullsgarn.
Og dei kan brukast med opning både framme og bak.
Og ein i julefarge passar jo godt no til jul.
Så er eg så heldig å ha vunne. Fire søte huer som skal halda egga varme. Og ein flott heklablomst som var pynt på pakken. Tusen takk til deg Anette for flott gevinst. Anette er ganske ny her i bloggverda, så ta deg gjerne ein tur innom den koselege bloggen hennar. Eg hugsar sjølv kor kjekt det var når nokon fann bloggen min då eg starta  blogginga.

Så var det 2. søndag i advent, og jula nærmar seg. Eg er så heldig å få dotter mi heim i morgon. Ho studerer i Australia, og gler seg til å koma heim. Så då blir det høg kosefaktor i heimen :)

Ynskjer deg ein god adventssøndag :)


5 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei;)
De kragene er jo bare så søte. Perfekt til å pynte opp kjolen til ei lita prinsesse;) Kjempelurt!
Du var virkelig heldig som vant de fine eggvarmerne inne hos Anette;)

Her har vi sett skiskyting og brettet klær;) Nå skal vi nyte vintersol i minus 6 grader.
Ønsker deg en fin 2.søndag i advent;)

Klem fra Ann-M.

Naturlig Rosa sa...

Så fine pyntekrager, slike husker jeg mormor laget til meg da jeg var liten.. Pynta på alle gensere og bluser. Morsomt at dette har kommet tilbake!

Fortsatt flott 2. advent!

Tonemor sa...

Nydelige krager.
Gratulerer med flott gevinst.
Klem Tone

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du likte gevinsten. Nå blir jeg imidlertid fristet til å ta opp heklingen igjen. Kragene du lager er bare aldeles nydelige. Tipper noen småjenter blir glade.
Ønsker deg en fin tid sammen med familien :)
Hilsen fra Anette

Brit sa...

Så fine krager du har heklet. Kanskje jeg må prøve meg på noe lignende? Har fått en nytt barnebarn, ei lita jente som nå er sju uker. :)
Koselig å få borteboende barn hjem til jul. Bruk førjulstida til å kose dere skikkelig sammen.