28.04.2011

Ein blå pute

Påska og gode dagar med bestemorguten er over, så no er det tilbake til kvardagen igjen.

Etter at eg hekla nokre putar med bestemorruter, fekk eg lyst til å prøva å laga ei ny oppskrift på  heklerute. Den har eg  kombinert  med bestemorruter, med ei litt annna avslutning.

Rutene har eg så hekla saman.

På andre sida av puten har eg først hekla ei rute, og så fortsatt vidare som på ei bestemorrute.

Det var nok mykje meir arbeid med ei slik pute, men det var kjekt med litt forandring :)
Og oppskrifta? Den er ikkje kome ned på papiret enno.

17 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei igjen, og vel overstått påskefeiring. Sikker på du har kosa vettet av dei med Bestemorguten :)

Dette er ei av dei finaste heklapute eg har sett på lenge. Skikkelig flott er den og det passa så godt med blått og kvit til mønsteret ditt !

Kjempefin på begge sider. Men eg likte spesielt godt den med fleire ruter.

Kjempeflott!

Bestemor Drillo sa...

Wow! Dette var ei lekker pute, og for noen farger!
Delikat!!!
Klem fra bestemor som nå er hjemme i Norge en tur!

Elins Strikkeri sa...

Så flott pute du har laga:)) Ja sant det er kos å ha barnebarn på besøk:))

Tonemor sa...

Den var nydelig!!
Klem Tone

Lindas hobbyhjørne sa...

Den var helt utrolig nydelig :)
Herlig bestemorgutt også i den fine vesten :)
Ha en fin kveld, klem.

cille sa...

Nydelig pute du har laget i lekre farger! Alltid så koslig med slike heklaputer, er bare sååå svak for de!
Klem Cille

Grete sa...

Flott pute i fine farger.

Greta sa...

Skikkelig tøff pute. Den likte eg både mønster og farger. Du er flink. Slikt kan eg ikkje noe med.
Kjekt med barnebarn besøk. Du får nyte dagene som er vanlige og glede deg til neste besøk. Slik det skal vere. klem

Sissel sa...

Så fine de ble:) Hekling blir veldig fint!
Ha en god helg:)

mimouna sa...

Så fin den ble, nesten litt porselensaktig i fargene. Kjekt å variere mønsteret litt.

Trultemor sa...

den puta var kjempefin!!!

Sylke Feldhusen sa...

Dette var en flott pute! Veldig fint heklemotiv du har laget!

Ha en god helg! Klem :)

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott pute:)

Laila sa...

Så fin :-)

Margrethe sa...

Herlig pute :)

Anonym sa...

Hei Bodil.Kjempe fine pute.Nydelig mønster og farger.Kjempe fint med blått og hvitt.Så kreativ du er.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Timotei sa...

Så fin og sommerlig pute du har hekla!