12.11.2010

Julekuler igjen


Så vart det endå fleire julekuler herifrå. Koseleg småplukk som ikkje krev den heilt store konsentrasjonen. Alle er hekla i bomullsgarn, i same oppskrift som før.


Dei er allerede lagt ut i butikken min.


Desse vottane har eg blogga før. No skal dei same veg som kulene og PC-trekket under.


Det har vore ferdig ei stund, og er akkurat same oppskrift som dei andre eg har laga, og dei passar til ein 10" PC.


Eg har sydd på solide trykknappar.


Har og hekla ein liten innerlomme, der det er plass til minnepinne eller andre datadippeduttar.

Ynskjer alle ei fin helg og førjulstid :)

12 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Fine julekuler fra deg igjen. Det er alltid kjekt med slike små prosjekt :)

Svalen sa...

Hei.
Det er koselig med selvlaget julepynt, kulene ble fine.

Ha en riktig fin helg.

Bestemor Drillo sa...

Artig med disse kulene! De er så Norske og vil lyse opp i hjemmet!
Klem fra meg!

Elins Strikkeri sa...

Flotte julekuler du lager så mykje flott:))

Ann Tove sa...

Flotte kuler du har laga. Har hatt ein inspirerande tur rundt i bloggen din, du er kjempeflink.

Grete sa...

Mange flotte julekuler du har lagd. Du er flink.

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Du lager så masse koselige ting, du kaller det småplukk, men eg er sikker på at du har lagt ned mange arbeidstimar og ferdigheiter på desse kulene. Skikkelig fine er dei.

Herlig farge på pc veska di. Er så imponert over kor jamnt og fint du heklar og strikkar !!!

Ønsker deg ei riktig fin veke vidrare :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine julekuler.Har ikke prøvd det jeg.Får se.Så mye jeg har lyst å prøve.Garnet ditt kjempe deilig å strikke av.Har begynt med et skjerf til meg av det.Så mye fint du har laget.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Hege sa...

Kjempe flotte julekuler, skikkelig gøy med nye varianter av julepynten.Ha en super fin uke:))

Kjersti M sa...

Skjønne julekuler :o) Likte også trekket til Pc'en godt, kjekt med solide trykk knapper.

Timotei sa...

Så mye fint du har laga! Så artig med de julekulene!

Irene sa...

Så mye flott du lager, likte julekulene ekstra godt :-) Ha en strålende helg.