31.01.2010

Og vinnarane er...

No er dagen komen for å kåra vinnarane av utlodninga som eg har her på bloggen. Det er mange som har vore med, og det synest eg er veldig kjekt. Alt har gått rett føre seg, og vinnarane er desse:

Strikkebesta med bloggen Strikkebesta i bloggverda. Ho vann den broderte duken.
Heidi med bloggen Jubel og garnglede. Ho vann eit par hakka gryteklutar.
Trollkåno med bloggen Troll og ting. Ho og vann eit par hakka gryteklutar.
Sender gevinstane så snart eg får adressene. Gratulerer!

7 kommentarer:

Strikkebesta sa...

Å du, kor heldig eg er, dette passar meg godt! Brodere er noko eg sjeldan set i gong med, dermed blir eg heller ikkje noko flink, trass i at begge bestemødrene mine var meistrar i faget. TUSEN TAKK, BODIL:)
Eg skal sjølv foreta trekning på Pay it forward i kveld, vi har aktisk blogga like lenge vi to:)
Sidan eg etter kvart blir mindre og mindre skeptisk her i bloggverda, får du like godt namn og adresse her: Kristin Sundgot Ottesen, Sundgot, 6065 Ulsteinvik.
Fin søndag til deg!

Stubbetufsa sa...

Gratulerer til vinnerne!
Heldige er dere!

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye til vinnerene.Ha en kjempe fin Søndagskveld.Klem fra Bodil..

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer med nydelige ting til dere vinnere!
Ønsker en flott søndagskveld;) KLem ;))

Orlaug sa...

Å, tusen takk!
Sett på maken til flaks eg hadde no..........
Sender namn og adresse straks.

Birgitta sa...

Gratulerar de lyckliga vinnarna som fick så fina priser.
Kramen

KariL sa...

Gratulerer til alle vinnerene! Ha en god søndagskveld :)