19.10.2017

Småstrikk


Eg har strikka nokre småplagg til ein ny verdensborgar. Dei er strikka diverse babyull.


Og så blei det kvar sitt lestepar til heldige storesøster og storebror.


Når eg likevel var i gang, strikka eg nokre fleire skjorter. 


Alle plagga er eigne oppskrifter.


Så er eg så heldig at eg har vunne dette hos Annette med denne bloggen. Ho er ei kreativ dame som har mange prosjekt på gong. Og som du ser på bildet, så strikkar ho og gjerne for deg som vil det. 
Tusen takk for pakken, Annette :) Det er alltid kjekt å få slike bloggpakkar i posten.

Og takk til deg som stakk innom :)

4 kommentarer:

Berit sa...

Så mye fint du har strikket! De vestene er så fine.
Gratulerer med flott gevinst også :)

Sylke Feldhusen sa...

Så fine vester! De ser veldig praktiske ut!

Barwitzki sa...

Veldig flittig du var... mange du har strikkt. Vester ser veldig god.
Gratulere til vinst. Masse glede. God helg. Hilsen fra Viola

Sidselsidserk sa...

Koselig med babystrikk og veldig velkomment tenker jeg.