Det er blitt endå eit teppe, og det er strikka i Sandnes alpakka på pinnar nr 3,5.
Vil du strikka eit slikt, har eg lagt ut oppskrifta her på Strikkoteket. Der er det mange flinke folk som legg ut sine eigne oppskrifter, så ta gjerne ein titt på alt det fine som er der.
Takk for at du stakk innom, og god helg :)