11.08.2017

Ein Marius


Denne Mariusen skal langt avstad.


Dotter mi har ei veninne frå Australia som for tida oppheld seg her i landet. Ho synest Mariusmønsteret er så fint, og kunne tenkt seg ein slik gensar.


No er den ferdig, og eg håper at den passar. Ho har valt fargane sjølv, og det er dei to første bilda som er rett farge. 


For at den skal kunna brukast rett på kroppen utan at det klør, valde eg å strikka den i Drops merino extra fine, og eg valde eit halvt nr tynnare pinnar for å få litt meire hold i garnet. 

Takk for at du stakk innom, og god helg :)

7 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig Marius. Den skal jammen reise langt så gøy :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Utrolig fin farge. Ser at du også strikker så jevnt og fint, det synes jeg ofte er vanskelig å få til. Men har funnet ut at det også er avhengig av hvilken garntype som brukes.
Ha en fin dag!
Hilsen fra Anette

Sidselsidserk sa...

Flott genser, Marius går aldri av moten:-)

Barwitzki sa...

Dette deilig klassisk Mariusmøsteret... så fint.
Veldig hyggelig med blått og natur hvitt.
Ha det riktig fint. Hilsener fra Viola

Bundingen sa...

En utrolig fin Marius! Jeg må også berømme deg for fint arbeid! Så artig det må være at denne fine genseren skal så langt avgårde. Marius er en av mine favoritter også.

Høsten nærmer seg uten at vi har hatt ordentlig sommer, synes jeg.
Vi får bare strikke videre og kle oss i ull.

Klem fra Ingunn

Guri sa...

Marius er alltid flott, og denne fargekombinasjonen med bare to farger er veldig pent! Du strikker pent også :)

God helg!

Britt May sa...

Så utrolig jevnt og fint du strikker! Den var skikkelig fin, og mottaker blir sikkert kjempefornøyd. Ha en fin søndag :-)
Britt May