05.12.2013

Dreamz rundpinnesett

Tenk eg har vore så heldig å vinna dette eksklusive rundpinnesettet frå KnitPro. Det var ei super førjulsgåve, som heilt sikkert vil bli mykje brukt.

Det inneheld 8 par utskiftbare strikkepinnar frå 3,5 til 8mm. Og dei ligg i eit nydeleg plysjbelagt skrin.

Og det er med 4 vaiere, 8 stoppere, 4 nøkler, og eit sett maskemarkører.

Og skrinet låg nedi denne nydelege eska.

Og her ser vi at det fins berre 2000 slike sett, og eg var den heldige som vann eitt av dei :) 
Settet vann eg på den kreative bloggen til Strikkespinn. Ho har og nettbutikk.

Tusen takk for gåva. Eg gler meg til å ta dei i bruk, og som namnet seier, er det heilt sikkert som ein draum å strikka med dei :)


3 kommentarer:

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Heldige du, for en flott presang, gratulerer! :) Blekksprutene i innlegget under var bare helt herlige. Blir nesten fristet til å prøve å lage en selv og som kan ligge i barnebarnas lekekasse her hos meg.På samme måte som armene er laget på har jeg laget små nissebarn for lenge siden. De ble kjempesøte.
Ha en fin kveld!
Anette

Birgitte sa...

For en flott premie!! Jeg har et slikt sett, men i trefarger:) Morsomt å ha de litt fargerike og friske:)

Mia sa...

Grattis, ser da unekligen lekkert ut :)