10.12.2017

LUKE NR 10

I luke nr 10 finn du  desse halsane/buffane i Mariusmønster. Dei er sett ned med 20%. Tilbodet gjeld fram til eg legg ut eit nytt produkt i morgon.

Sidan det er 2 søndag i advent, blir det ein liten gje-bort igjen i dag.



Det er denne, som er sydd i eit kult retroinspirert stoff. Den kan brukast til å halda orden på ting og tang. Legg igjen ein kommentar viss du vil bli med, så trekkjer eg ein vinnar når eg legg ut eit nytt innlegg i morgon.

Ynskjer deg ein fin søndag :)

2 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Hei Bodil! Jeg håper du har hatt en fin 2. advent! Her har det vært en travel dag med stor julekonsert og avslutning for koret mitt etterpå.
Så fin gevinst du har her. Jeg blir gjerne med på trekningen :)

Sylke Feldhusen sa...

Så hyggelig at jeg vant :) Jeg har sendt deg adressen min på epost.
Klem Sylke