24.11.2016

Pannebånd

Dotter mi sende meg nokre bilder av pannebånd som ho hadde funne på Pinterest, og lurde på om eg kunne strikka eit av dei til henne.  


Dette første var jo enkelt.


Men på dette blei det litt meir prøving og feiling før eg var fornøgd. Og det var helst eit slikt ho ville ha.


Eg sende eit til henne, og fekk ein glad telefon tilbake. Det blei akkurat slik ho hadde tenkt, og det passa akkurat. Og det var jo kjekt.


Fann med det same ut at eg ville friska opp igjen halvpatent og vanleg patent. Tenkte det ville passa fint til pannebånd. Ser at det ser veldig likt ut når dei blir strekt ut, men det raude er halvpatent.


Og det grå er vanleg patent. Alle er strikka i Lima på pinnar nr 4. 

Så kjekt at du stakk innom :)

9 kommentarer:

Guri sa...

De var kjempefine!

Ruths datter sa...

Alltid kjekt når håndarbeidet vårt blir godt mottatt.
Fine hodeband.
klem

Berit sa...

Så flotte pannebånd. det til datteren din var bare helt nydelig.
Skjønner godt hun ble fornøyd ja :)

mimouna sa...

Fine pannebånd! Kjekt å ha mammaer som strikker slikt på bestilling, bare etter bilde. :)

Bundingen sa...

Utfordringer er til for å løses, og denne bestod du med glans. Kjempefint pannebånd til heldig datter! De fleste hadde nok helst sett at de hadde oppskrift og ikke bare et bilde. Godt jobba! Fine de andre også. Greit å repetere teknikker av og til.

God adventstid fra Ingunn

Sidselsidserk sa...

Det ble flotte pannebånd og de første så nokså proffe ut. Heldig datter:-)

Barwitzki sa...

Kjempeflotte pannebånder du strikket. Herlige utvalg.
Koselig datter-strikke :-)) Jeg har i arbeid også... for datter.
God adventstid ønsker Viola

Birgitte sa...

Det var en fin rekke med pannebånd!

Siddis back home sa...

De var veldig fine, skulle hatt mønsteret på dem...