11.12.2011

Ambrosiabrød

Ambrosiabrød er gode julebrød som det er blitt tradisjon å baka kvart år.


Dei inneheld stjerneanis og nellik som er gode julekrydder.

Her er oppskrifta:
4 dl mjølk
1 dl vatn
150 g smør
1,5 kopp (ca 2,5 dl) sukker
1 egg (kan sløyfast)
50g gjær
1 ts salt
ca 800 g (ca 14,5 dl) kveitemjøl
2 ts stjerneanis
1 ts nellik
rosiner eller korinter (kan sløyfast)
Bland saman mjølk, vatn, smør og sukker, og gje det eit oppkok. Avkjøl. Ha i gjær, og eventuelt egg. Ha i det tørre, og bland godt. Set til heving. Del deigen i tre, og bak ut runde eller avlange brød. Set til heving ein gong til. Pensle med egg eller vatn. I oppskrifta står det at dei skal steikast på 200 grader. Det er litt sterk varme for min ovn, så eg brukar å steika dei på 180-190 grader. Ca. 30 min.

Smakar nydeleg med brunost, eller anna favorittpålegg :)

Ynskjer deg ein god adventskveld :)

3 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Mmmmm så godt ut og jeg takker for oppskrift. Det lukta nybakt helt hit:0)

Tonemor sa...

oioioi nå ble jeg sulten, det så og hørtes godt ut.
Klem Tone

Sissel sa...

mmm, ble rent sulten her jeg satt... Så veldig gode ut :)