02.10.2011

Kjekt å sy.

Slike posar er veldig kjekke å sy, og kan brukast til oppbevaring av ting og tang både på kjøkken, bad, og ellers i huset.

Dette vart ein pose som kan brukast til diverse brødvarer, samtidig som den pyntar opp på bordet.



Koseleg stoff, som er kjøpt hos Panduro.

Posane blir jo veldig ulike, alt etter kva stoff ein brukar.


Denne er sydd av gjenbruksstoff.

To av dei blir lagt ut på Epla.

Her ser det ut som det blir ein nydeleg søndag. Håper du og får ein flott dag :)

11 kommentarer:

Mayen sa...

God søndag;-) Du har rett: de er veldig kjekke å sy, har slike til alt mellom himmel og jord! Og så kan man få brukt opp litt stoffrester samtidig

Lindas hobbyhjørne sa...

Ja, det er helt sikkert. Er veldig glad i sånne jeg også :)
Ha en fin dag, klem.

STEINKJERRINGA sa...

Jeg har sydd mange sånne til telys. Det er en fin gave også. Ha en flott søndag!

Sidselsidserk sa...

Dette var flotte poser! Jeg har prøvd meg på slike jeg også og de er så dekorative på kjøkkenet.

Her er det gråvær i dag så jeg har prøvd meg på symaskinene (den er egentlig ikke noen god venn av meg). Regner med det kommer et blogginnlegg etter hver:-))

Sylke Feldhusen sa...

Fine poser, og veldig forskjellige med ulike stoffer!

Tonemor sa...

Så flotte de ble.
Klem Tone

Anne sa...

Så fine poser du syr :)
Koselig blogg !
Hilsen Anne

Svalen sa...

Så fine poser! Ja, slike poser er så greie til det meste.

Timotei sa...

Så mange fine poser du har sydd! Slike kan en jo bruke til alt mulig. Dine ser så stødige ut. Syr du bunnen slik at den blir kvadratisk? Mine poser får en litt smalere bunn og da blir de ikke så stødige synes jeg. Har lenge tenkt på å sy en ny versjon med litt bredere bunn.
Masse inspirasjon å finne her hos deg :-)

Timotei sa...

Hei igjen!
Tusen takk for svar :-) Ja, da skjønner jeg. Er nok lurt å bruke et tykkere stoff, så blir de stødigere. Koselig å høre at du likte pose-mønsteret mitt! Kjempelenge siden jeg har sydd slike poser nå :-)

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte posar du har sydd. Desse er kjekke.