24.09.2011

Endå meir sying.

Her går det framleis i sying av diverse ting og tang. Nokon av stoffa er nye, noko er restar, og noko er gjenbruk. Desse posane har eg sydd på ein litt anna måte enn dei eg har laga før. Du finn ein smart framgongsmåte i Timotei sin blogg.

Denne posen er sydd av gjenbruksstoff. Foret er av 100% lin, og har levd sitt tidlegare liv som bukse. Stoffet utanpå, har vore ein bluse.

Denne er sydd av ein dongerirest, og fora med eit av stoffa som eg vann hos Bentes Quiltehage

Nydeleg for, som eg syns passa godt til dette stoffet.

Her er eit litt lysare dongeristoff, og her vart det ei remse med same stoff utanpå.

Og likt for inni.

Dette stoffet likar eg så godt, så det kjøper eg kanskje meir av.

Og her har eg brukt eit anna av stoffa som eg vann i Bentes Quiltehage, så no har eg snart ikkje meir igjen av dei.

Nokon av desse tinga blir lagt ut på Epla etter kvart.

God helg, og tusen takk for alle kjekke kommentarar :)

18 kommentarer:

Grete sa...

Så masse fint du syr. Flink og kreativ er du :)

Bestemor Drillo sa...

Så flotte ting du lager!
Takk for tipset om Timotej sin blogg!
Ha en strålende helg! Klem fra meg!

Greta sa...

Flotte ting. Likte best den nest siste bildet. Det var eit nydelig stoff. ha ei flott helg

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Kjempe fine saker du lagar. Likte spesielt godt den første med lønneblad på !

Takker for linken til mønster. Eg er inga sydame, men eg skal jammen meg ta å prøve meg på ein slik. Det eg syr, kallar eg berre "slappe-teknikk"- måtte sende inn pedalen til den nye symaskina vår. Den var sprØØ. Når eg tok foten av pedalen for å avbryte syinga, fortsatte maskina å sy. Så eg måtte planlegge i god tid når eg skulle avlutte. Til slutt satt eg klar med reversen !

Ja, ja,

Ønsker deg ei riktig god helg vidare:)

lirosa sa...

Kjekke flotte, GOD Helg!

Muffin sa...

Det likte jeg også godt, jeg mener det stoffet med skrift og stempel på. Og det med blomstene på også. Se så godt det gjorde seg med den heklebrikken! Artig å se på det du har laget, virkelig!

Anita Tørmoen sa...

Så fine poser og oppbevaringsvesker du har laget:)

Livet i Nord sa...

Så mye flott du har laget!!

Anonym sa...

Oiii! Så lekkert!

Mia sa...

Jag tycker om såna tygpåsar, fina. Tänk att det ska vara så svårt att hitta fram till symaskin..

Vibekes lille ullne sa...

Så fine tøyposer og punger du syr! Det er så koselig og dekorativt med sånne poser. Flott med genbruk! :)

Ruths datter sa...

Så flotte poser du har laget. jeg har kjøpt to flotte hos Timotei. masse inspirasjon å hente hos både henne og deg.
Klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Så mye fint du har laget og for noen lekre stoffer!
Ha en fin kveld, klem.

Solveig sa...

Så flotte små vesker du har laget. Mange flotte stoffer. Utrolig hvor forskjellige de blir bare ved å bruke et annet stoff. Skal jammen få sydd litt jeg også snart. Har mange planer. Takk for gode tips om oppskrifter

BeritS sa...

Så mye flotte poser du har sydd! Masse inspirasjon for en som er ny i denne verden av søm som nettopp har åpnet seg.

Sonja sa...

Mye nytt og fint til Eplabutikken din.Jeg har deg som favoritt og er inne og kikker av og til. Jeg likte også det stoffet med skrift på, veldig godt.

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte ting du har sydd. Ønskjer deg ei fin helg.

Kjersti M sa...

Så mye flott du har sydd.
Og Timotei's forklaringer er vi mange som har benyttet oss av.