04.04.2009

Fornying av putar

Dette er to gamle putar i hardangersaum som eg har gjort eit forsøk på å fornya. Først måtte dei få seg ein vask, for å sjå om diverse flekkar forsvann. Det gjekk bra. Ettepå måtte eg festa mange lause trådar som var kome over på retta. Så klipte eg av ein del av den ytterste kanten på putane. Der sydde eg på ein blonde som eg hadde. Så brukte eg bakstykket(som var av det same stoffet), og det som eg hadde klipt av, og klipte til ein ny kant som eg sydde på. Dermed fekk eg då littt større putar. Til slutt fekk begge putane nytt bastykke. Eg synest det er viktig å ta vare på slike gamle skattar, og gjerne fornya dei litt, så dei kan brukast på nytt igjen.

4 kommentarer:

Tovepia sa...

De ble utrolig fine!!Enig med deg, dette er skatter som du her har gjort ære på! De ble faktisk flottere med blonden du sydde rundt. Ha ei kjempefin helg!

Ingun sa...

Takk for tipset. De ble fine. Jeg har masser av puter og hardangersøm liggende;-)) God påske!

Stubbetufsa sa...

Å sy hardangersøm er et tidkrevende og nøyaktig arbeide. Måten du har tatt vare på disse to flotte arbeidene (måtte forstørre bildet!) er prisverdig, Bodil. Du er flink!
Resultatet ble flott!

Marit Johanne sa...

Så flotte puter det ble. Det er fint når gamle håndarbeider kan komme til sin rett igjen. Ønsker deg en riktig god påske!